فلاش تانک های فوق باریک جت اسلیم ایرانی ایمن آب

یکی از مدل های فلاش تانک فوق باریک تولید شده در شرکت ایمن آب ، نوع فلاش تانک پمپ ۲ زمانه (جت اسلیم) است. این محصول به دلیل باریک بودن بسیار کم جا بوده و ددر زمان نصب با کمترین خرابی و تعمیرات روبرو هستیم . همچنین به دلیل حجم کمتر نسبت به دیگر مدل ها ، مصرف آب بسیار پایین تری دارد.

اهمیت استفاده از فلاش تانک های نسل جدید

همانطور که می دانید ذخایر آب های شیرین کره زمین رو به اتمام است و اکثر آب های زیرزمینی خشک شده اند . با مصرف به جا و بهینه آب می توانیم بحران کم آبی را مدیریت کنیم . طبق نتایج بدست آمده از تحقیقات اخیر ، ۷۰ درصد مصارف آب خانگی ،برای سرویس بهداشتی و استحمام بوده است .اگر در سرویس های بهداشتی و حمام ها از تجهیزات بهداشتی کم مصرف استفاده کنیم ، می توانیم سهم قابل توجهی از مصرف آب را کاهش دهیم.یکی از این تجهیزات که می تواند به این امر کمک زیادی کند ، فلاش تانک های فوق باریک و کم مصرف می باشد.

فلاش تانک کاسپین  اولین فلاشتانک دیواری تولید شده در دنیا می باشد که دارای سیستم فلاش تانک دو زمانه ی کششی همراه با فشار می باشد. این فلاش تانک فوق باریک مجهز به سیستم تخلیه با سرعت بالا می باشد و استهلاکی ندارد. بدنه فلاش تانک باریک کاسپین از ABS ساخته شده است و طراحی آن به گونه ای است که سازگار با استاندارد CE اروپا می باشد.

مخزن این فلاش تانک بسیار باریک می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. ظرفیت این مخزن ۲-۸ لیتر می باشد. طراحی این دستگاه به گونه ای است که به راحتی در مدت زمان ۵ دقیقه به راحتی مونتاژ شده و آماده نصب می شود.

مزیت های فلاش تانک های فوق باریک ( اولترا اسلیم )

فلاش تانک های جت اسلیم به دلیل فوق باریک بودنشان ،فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.به دلیل طراحی پمپ و فلوتر منحصر به فرد این فلاش تانک ها تنها در ۵ دقیقه به سادگی نصب می‌گردد. علاوه بر این به دلیل دارا بودن فلوتر قابل تنظیم جهت آبگیری مخزن و پمپ ۲ زمانه قابل تنظیم جهت خروج آب از جمله لوازم کاهنده مصرف قرار میگیرد.

یکی دیگر از مزیت های فلاش تانک فوق باریک( مدل های کاسپین و پرشین) دارا بودن سرعت تخلیه بسیار بالای آب می باشد که این عامل نیز خود موجب کاهش مصرف آب می‌شود.
جنس بدنه کلیه محصولات گروه طراحی ایمن آب از جمله فلاش تانک های فوق باریک کاسپین و پرشین ، از ABS می باشد که با استانداردهای CE اروپا منطبق است.

فلاش تانک دیواری

مزیت های پلیمر ABS

عدم دفرمه شدن و تغییر حالت محصول ،مقاومت در برابر حرارت ونور ، مقاومت در برابر خش پذیری ،سفیدی و درخشندگی بالا ،دوام و طول عمر بالا و عدم تغییر رنگ
ظرفیت مخزن آن ۲-۸ لیتر آب است که فضای کمی را اشغال می کند.
عملکرد تخلیه اینگونه فلاش تانک های باریک ،به وسیله اهرم صورت می گیرد و تمام آب موجود در مخزن در یک مرحله ، با فشار زیاد و سرعت بالا تخلیه می شود.
اگر بخواهیم درباره مشخصات ظاهری دیگر آن صحبت کنیم ، به ابعداد کوچک آن که ابعاد ۴۱ در ۴۰ در ۶.۵ سانتی متر می باشد ،می توان اشاره کرد.

رضایت مشتری و ساخت کالای ایرانی با کیفیت مهمترین رسالت گروه طراحی و تولیدی ایمن آب است، از این رو استفاده از مواد اولیه با کیفیت ABS در ساخت کالاها، تست و آزمایش تک تک اجزای داخلی فلاش تانک ها مانند پمپ و فلوتر، و آزمایش های کنترل کیفی، باعث شده با اطمینان خاطر تمامی فلاش تانک های ایمن آب دارای ۱۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش باشد.

دیدگاه ها غیرفعال است