بیانیه ریبرندینگ ‌ایمن‌آب

هویتی نو، برای آینده‌ پایدار

بـا افــتخار اعــلام مــی‌کنیم، نــام تـجاری جـــدید محــصولات بــهداشتی ســاختمانـی ما، سـارودی است.

We are proud to introduce you, our new brand of sanitary ware products; Sarodi .

سارودی، فراتر از یک برند در صنعت ساختمان، نمادی از عشق به طبیعت و تعهد به پایداری زیست محیطی است. با شعار "در این محیط باید زیست" ، ما نه تنها به دنبال ارائه راهکار و محصولات با کیفیت و نوآورانه هستیم، بلکه می‌کوشیم تا الهام‌بخش تغییراتی مثبت در سبک زندگی جامعه باشیم.

پایداری چیست؟

پایداری به فرآیندی اشاره دارد که در آن نیازهای حال حاضر برآورده می‌شود بدون آنکه توانایی نسل‌های آینده برای برآوردن نیازهای خود به خطر بیافتد. این مفهوم، بر ایجاد تعادل و هارمونی بین توسعه اقتصادی، حفاظت از محیط زیست و عدالت اجتماعی تأکید دارد. هدف از پایداری، تضمین زندگی بهتر برای همه انسان هاست، چه حال حاضر، چه در آینده...

Sustainable Lifestyle

زنـدگی پایـدار، فـراتر از یـک انتخاب، الزامی است برای حفظ خانه اصلی‌مان، سیاره زمین... سـبک زندگی پایدار، فـلسفه‌ای است که از درک عـمیق نــیاز به همزیستی مسئولانه با زمین و محیط زیست نـشأت گرفته ؛ این دعوتی است به بازاندیشی در سبک زندگی ما انسان ها، به گونه‌ای که هر انتخاب ما، پازلی باشد در تکمیل کردن تصویری از آینده‌ای بهتر، آینده‌ای پایدار...

با این ریبرندینگ، ساختار معماری برند گروه ایمن‌آب بازتعریف می‌شود، تا فرصت ورود به بازارهای دیگر، از طریق معرفی نام های تجاری جدید فراهم شود. ایمن آب، زین‌پس به عنوان برند مادر ادامه می‌دهد و نقش خود را به عنوان ناظر و حامی برندهای زیر مجموعه تقویت می‌کند؛ سارودی، اولین فرزند این خانواده‌ی تازه توسعه یافته، نمادی از آغاز این سفر نوین است؛ سفری که با تثبیت موفقیت‌آمیز سارودی، زمینه‌ساز معرفی برند‌های دیگر خواهد شد.

Interacting

Responsibility

We are committed to the environment, and we share concerns for our planet. Sarodi Sanitary Ware is a brand that understands the importance of environmental sustainability. We design, produce and market all of our products in the most sustainable ways possible.

Sustainability

Everything You Need!

by imenab

for Sustainable future...

by imenab

Sarodi Values:

Environmentalist

Sarodi Values:

Creativity

Sarodi Values:

Improvement


شماره تماس:

+98-3133807780-85

|

+98 - 3133120


ایمیل :

sales@imenabco.com

|

info@imenabco.com



کلیه حقوق این سایت برای شرکت ایمن آب محفوظ می باشد.