مزیت های فلاشتانک کاسپین (نسل جت اسلیم)

 

با توجه به شرایط خطیر منابع آب در ایران، گروه طراحی تولیدی ایمن آب طی یک دوره ۵ ساله اقدام به بهینه و بومی‌سازی محصولات فلاش تانک نموده است. از جمله این اقدامات طراحی و تولید فلاش تانک کاسپین ( فلاش تانک فوق باریک ) می‌باشد که فلاش تانک مذکور یک نوع فلاش تانک دیواری است که دارای سرعت نیم و تمام تخلیه برابر با ۲ لیتر بر ثانیه می باشد. این شتاب تخلیه مؤید آن است که نیم‌تخلیه ۳لیتری در اکثر مواقع جایگزین تمام‌تخلیه ۸لیتری باشد.

از آن جا که اکثر محصولات در این زمینه بر کاهش مصرف آب حساسیتی ندارند، پمپ تخلیه محصول فوق الذکر بومی سازی شده و مکانیزم خروجی آب هر دو شاسی قابلیت کم و زیاد شدن جهت حصول خروجی مطلوب و اجتناب از اسراف آب را دارا می باشند. علاوه بر این، قابلیت های ذیل :

١- تغییرات در فلوتر جهت جلوگیری از رسوب در شرایط سختی آب اکثر مناطق کشور

۲- استهلاک کمتر در سیستم به دلیل بهره گیری از مکانیزم سیالاتی غیر حساس به ذرات معلق و نیز استفاده از مواد اولیه توصیه شده در استانداردهای اروپایی

۳- استفاده از مخزن با بیرون زدگی کم و بالاترین ارتفاع بارگیری که میتواند نقش مستقیم در شتاب آب خروجی داشته‌باشد.

۴- ثبت اختراع و تولید شاسی دوزمانه که این قطعه نیز جهت استفاده بهینه و کاهش مصرف آب می باشد و این مجموعه مفتخر است که اولین فلاش تانک کششی فشاری دنیا را ثبت و تولید نموده است.

مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)

 

برآورد کل صرفه جویی با فرض ۳۵ میلیون نفر جمعیت استفاده کننده از فلاش تانک نسل جت اسلیم ایمن آب، نسبت به متوسط فلاش تانک تک حالته ۱۰لیتری.

مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)و در نتیجه در مقایسه با ظرفیت تکمیلی سد کرج که ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ مترمکعب می باشد، اجرای این بهینه سازی ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ مترمکعب صرفه جوی را به دنبال خواهد داشت .

 

مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)

 

مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)

 

۵- بسته جت ران ایمن آب که این بسته دارای قطعه استپ ال (اختراع ثبت شده) می باشد . که این قطعه با جلوگیری از ۴۰ درصد نصب معیوب ، باعث افزایش بهره وری و در نتیجه کاهش مصرف آب می گردد.

 

مزیت های فلاش تانک کاسپین (نسل جت اسلیم)

نتیجه گیری :

با توجه به مطالب مذکور با استفاده از فلاش تانک های کاهنده مدرن ایمن آب مدل کاسپین می توان از هدر رفت حجم آبی با لغ بر ۲ برابر صد کرج در سال جلوگیری کرد و گامی موثر در جهت آبادانی کشور برداریم . گروه طراحی تولیدی ایمن آب با بهره گیری از علم و فناوری روز دنیا سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت و سازگار با شرایط بومی ایران داشته و با توسعه روز افزون محصول فلاش تانک و سایر محصولات کاهنده مصرف آب زمینه کاهش ۷۰ درصدی مصرف آب را برای شما مصرف کننده گرامی فراهم نموده است و با توجه به شرایط آب و هوایی خشک کشور امید است با حمایت و حسن انتخاب شما عزیزان در کنار یکدیگر حامی منابع آب ایران باشیم.

 

ایمن آب محصولی برای تغییر الگوی مصرف

دیدگاه ها غیرفعال است