در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع فلاش تانک لوکس یا به اصطلاح امروزه ، فلاش تانک لاکچری بپردازیم . و البته در این مورد صحبت میکنیم که اصولا کالای لوکس یا زندگی لوکس چه ویژگی هایی دارد؟ و آیا کالایی مانند فلاش تانک در لوکس بودن خانه و لوازم آن اهمیت دارد یا خیر ؟

فلاش تانک لوکس

کالای لوکس چه شرایطی دارد ؟

کالاهی لوکس در منزل را می توان در قسمت های مختلف دسته بندی کرد مانند لوازم صوتی و تصویری ، مبلمان ، لوازم اشپزخانه ، طراحی کابینت ، حمام و سرویس بهداشتی

  • کالای لوکس معمولا به علت بهای بالای خود، مشتریان محدودی دارد.
  • یک کالای لوکس ، حتی حمل و نقل و جابجایی آن با روش‌های عادی انجام نمی شود.
  • دقت در بسته بندی و حتی نوع بسته بندی کالا نیز در لوکس بودن این کالا بسیار موثر است.
  •  در بازار کالاهای لوکس، نشان تجاری مهم‌ترین نقش را بازی می‌کند و در بسیاری موارد این نشان به تنهایی و فارغ از مشخصات محصول موفقیت فروش آن را تضمین می‌کند
  • البته در کنار همه این شرایط ، مواردی مانند کیفیت ساخت ، گارانتی و خدمات پس از فروش محصول یکی از مهمترین عوامل انتخاب کالا است.

این وجوه تمایز برای خریداران بهانه‌ای برای پرداخت بیشتر و موجب تمایز خودشان در قیاس با مردم عادی می‌شود!

فلاش تانک لوکس
فلاش تانک لوکس

فلاش تانک لوکس چیست

فلاش تانک در انواع مختلفی وجود دارد که اختلاف مهم آنها در ابعاد و اندازه ، حجم ، رنگ ظاهر و نوع متریال مورد استفاده برای تولید انها است. اما شاید مهمترین عاملی که باعث شود بتوانیم انها را در دسته لوکس یا لاکچری قرار دهیم ، ظاهر زیبا و نوع جاگیری در سرویس بهداشتی منزل است.

ایمن آب تولید کننده انواع فلاش تانک لوکس در ایران

فلاش تانک فوق باریک ایمن آب - فلاش تانک ایمن آب مدل کاسپین-طرح دار

طراحی و تولید فلاش تانک های لوکس

ما در شرکت ایمن آب با تولید محصول فلاش تانک در انواع طرح ها و ابعاد و همچنین استفاده از اخرین تکنولوژی تولید و طراحی محصول ارگونومیک و سازگار با شرایط اقلیمی ایران و خاورمیانه باشد.

یکی از مهمترین اصول در تولید فلاشتانک لوکس ، استفاده از ذوق و سلیقه در طراحی محصول و نیز نکات فنی و مهندسی در پیش بینی محل نصب و جاگیری فلاش تانک است.

فلاش تانک لوکس
فلاش تانک لوکس
فلاش تانک لوکس
فلاش تانک لوکس

دیدگاه ها غیرفعال است